Kalau Aku Rajin Camni Dulu Masa Kat U…

Hello bloggers..

Wah..aku dah sampai tahap bizi semula.

Blog kejap buka. Kejap tutup.

Kejap baca. Kejap tak baca.

Kejap g jenjalan baca blog kawan. Kejap xjalan pon.

Haha~

Hari-hari pon aku stadi. Perghhh..Dah macam student plak.

Kalau Cik Wanda komplen sapa kata jadi student senang..

Ni meh aku lak nak cakap..

Sapa cakap jadi pendidik ni keje mudah.

Nak tercekik aku stadi tetiap hari.

Masa aku jadi student dulu..aku xde la rajin cam gini nak stadi.

Kalau rajin macam skang ni..sure aku dah dean list setiap semester..haha

Ada masa terluang kat opis..sambil main farmville..sambil baca buku.

Ada masa sket..g belajar ngan senior.

Ada masa lagi..kat umah bangun pepagi stadi.

Bangun kul4.30..kadang-kadang kul 5 pagi..

Gile gigih aku nak stadi.

Takde masa nak berpoya-poya pon skang ni.

Lagipun tiada teman nak diajak berpoya-poya seperti di kuantan. Hahaha~

Skang idup mula tidur sebelum kul10..Kalau men mesej..lambat r sket lelap. Haha.

*****************************************************************************

Budak skang banyak sangat tanya..banyak sangat mulut..banyak sangat perangai.

Skali bagi assignment..banyak lak komplen..kelas lain ada keje gak..

Hek eleh..ada aku kisah? Nak pandai ke tak nak? Geram lak ai..

Sok sambung degree..tau la banyak keje ke x. Sok ko nak komplen kat prof pon..baik prof tu xlayan perangai ko..

Aku gerenti yg korg xkan berani nak cakap depan2 prof korg banyak asgmnt len dari lectrure lain.

Kalau cakap cemgitu..sure korg kene fire kaw kaw punya ngan prof..

Kat kolej ni leh la korg nak banyak bunyik..ye la kannnn…kan korg *****

So rasa nak respect kat lecturer pon dah kurg!

Leh pulak student aku men tunjuk-tunjuk tangan kat aku..cakap kemain kasar lak lagik..siap tejerit2 bila nak cakap ngan aku. Rasa nak halau je kuar dari kelas..geram gile ahhhh!!

p/s : fifi..ko dah dapat kan pedang? cuma xbape sama ngan pedang ko yg hilang dulu..jadi aku belikan yang lebih kurg la..hehe. ok x?

8 thoughts on “Kalau Aku Rajin Camni Dulu Masa Kat U…

  1. student sekrng mmg camtu..lg2 dgn lectr muda mcm awak…
    jd pendidik ni susah jugak ek…respek la pada golongan pendidik..
    y don’t awak sambung master sambil mengajar tu…msti bleh skor kn?..haha

  2. wanda says:

    kan da cakap.. blaja pun ade kesusahan die…. kan.. tak kire la jadi pelajar ke lecturer.. hehehe~

    orang yang da takde spirit blaja je kate blaja tu senang gile… aku nyampah siot ngan orang macam tu~

Leave a comment