LANEIGE

Kali ni post adalah berkenaan dengan review produk. Takde sesapa nak sponsor pom..saja nak buat post review produk from korea ni.

Macam yang semua orang tau la kan..most of beauty product from korea ni memang terbukti berkesan as long kene dengan jenis kulit. Kulit kering ke berminyak ke..

So, aku beli produk LANEIGE ni online kat q10. Free post miniature 50ml okehhhh. Miniature amenda kan sampai 50ml gitu. Time aku beli tu harga dia rm50 macam tu. Harga dia selalu berubah rubah. Ikut nasib la.

Skang ni dah lebih kurang 2 – 3 minggu jugak la aku guna. Dan aku rasa sangattttt best okeh! Kulit pon dah xberminyak.. Eh best la pendek kata. Nak terangkan perasaan best ni susah. Cuba la sendiri. Highly recommended okey!

Selain dari tu..aku beli eye mask. Alaaaa utk eyebag, dark circle tu. Tu rm11 siap free pos from korea. Kalau free pos, dont expect la hari ni pos lusa sampai. Amik masa la sikit..unless korang nak bayar mahal postage tu.

20131225-231341.jpg

20131225-231406.jpg

20131225-231357.jpg

20131225-231349.jpg

Yang bestnya produk LANEIGE ni..sebab ada sleep mask. Kan skang glamer sleep mask bagai ni. Produk ni pon wangi. Aku xtau la kat pasaran malaysia ada ke xjual kat kaunter.

Tiap tiap paginaku guna yang botol tu..essence dan pelembab..malam2 guna essence dan pelembab gak..tapi siap ngan sleeping mask. Yang sleeping mask kecik tu guna sekali or dua kali je seminggu..yang bekas bulat tu tiap2 malam sebelum tido aku letak.

Aku tau cara nak guna ni pon sebab g blog blog orang yang guna produk ni.. Hahaha

Selamat membeli dan mencuba u ollsssss.

3 thoughts on “LANEIGE

Leave a Reply

