"Ko Lupakan Je La Dia Tu Weh"…

*Terkenang kembali di suatu masa yang lalu*

Yes i should do this ages ago. *Baka*

Nasihat kawan saya dah berbakul-bakul masuk kat telinga saya ni. Tapi saya ni cam manusia yang keras hati jer. Apa nak buat..

Bukan sorang dua yang tolong nasihatkan saya ni..ramai..but only closed frends now bout this. Cita lama..Cita dulu. Selalu bila jumpa..mesti diorg akan tanya saya ngan sapa. Bila diorg tanya saya ngan sapa..saya takde jawapan.

*Kalau cakap single..diorg tak caya..nak cakap camne lagi? Takkan nak cakap couple ngan sekian sekian manusia lak. Susah sangat ke korg nak caya time tu aku single? Tak de muka cam org single ke aku ni weh?*

Adeh~

Bila aku ceritakan hal ‘itu’ mereka akan cakap..

ko lupakan je la dia. Dulu dia yang beriya-iya. Tapi skang dia wat tak tau jer ngan ko. Jantan camtu patut dah lama ko lupakan. Sesuka hati dia jer nak wat ko camtu.  Ko tanya macam-macam tapi sepatah jer dia reply. Dah la weh. Stop it la. Buang masa ko jer  la layan  guy camtu. Erkk..Aku layan sikit jer. Dulu beriya tak hengat..now apa jadi? Korg jangan tanya apa dah jadi sebab aku sendiri pon tak tau kenapa jadi camni. Ko tu lagi busy dari dia..aku tgk ko ke hulu ke hilir tak reti nak stop. Dah. Dah. Ko cari jer yang lain. Aku tak dengar lagi pasni ko bercerita pasal guy senget tu. Bla bla bla bla..*Hahahaha.*

dan panjang lagi la pendapat serta komen kawan-kawan saya.

Ye baik kawan-kawan..saya akan buat. Buat apa yang anda cakap. Terima kasih sebab concern bout me..ngeh ngeh~

*selingan yang tak ada kene mengena*

* i am totally cute* hahaha

* i am totally cute* hahaha

Korang…

Korg..cakap senang la cari yang lain. Ada ke yang lain tu nak kat aku yang comel ni? Hadoiii~

Ada ke tidak..tak perlu saya nyatakan kat sini. Kang cakap perasan plak. Hehehe. Biarlah rahsia.

Cerita ni sepatutnya saya dah post dalam blog kat FS setahun lebih yang lepas. Tapi nak wat camne..saya duk simpan dalam draf jer. Hahaha. So, harini saya post kan kat WP. Hati dah terbuka kot post. Hahaha. *sengal*

Moral value yang saya dapat tapi buat-buat tak dapat..*fools again*

1. blah jer dari lelaki camtu. Buang masa jer. Seriously mmg buang masa. tsk tsk tsk

2. cari jer orang lain yang berganda lebih bagus dari lelaki diatas (1).

3. do not trust guy *sure lelaki xsetuju ngan ayat aku ni*

4. korg pk la gak ek..pastu masukkan kat komen. Ngeh ngeh ngeh~

Sekian repekan saya pada minggu ini.Terima Kasih sebab *terbaca*

NotaKaki : Saya ada hutang tag ngan sapa ek? Meh saya nak jawab. Sampai dah tak teringat akan hutang tag. Hehehe.

NotaKukuKaki : Kepada orang yang berkenaan **Saya tak nak jadi pemandu keretapi awak!**

3 thoughts on “"Ko Lupakan Je La Dia Tu Weh"…

  1. wanda says:

    tayah la lupekan…
    hehehehe~ da tak boleh kan….

    juz, cari laen tanpa melupakan.

    tu je jalannye.

    memang nampak jahat. Tapi nampak je jahat. Sebenarnya tak jahat pun.

    trust me..!~ haha.

Leave a comment